Redmi Note 7 je jeden z mála chytrých telefonů, který přímo v Číně obdržel 18měsíční záruku. Běžně má zboží prodávané v Číně jen 12měsíční záruku. Toto je důkaz toho, že Xiaomi si je kvalitou novinky opravdu jisté. A má být proč.
Kvalita se dá prodávat i levně
Dnes, po dvou měsících od představení chytrého telefonu, se na internetu objevily ověřené informace od zodpovědných pracovníků, že zpětná vazba k chybovosti Redmi Note 7 je o více než 30% nižší ve srovnání s předchozí generací. Informace zveřejnil Lu Weibing, viceprezident společnosti Xiaomi a generální ředitel značky Redmi.
I když jde o poměrně krátkou dobu od začátku prodeje novinky, informace jsou jednoznačně pozitivní. Rovněž dokazují, že kvalita výrobků značky Redmi se neustále zlepšuje a Redmi Note 7 je důkazem toho, že kvalita nemusí stát majlant. Xiaomi si je kvalitou smartphonu tak jisté, že jako jeden z mála výrobců v Číně nabízí dlouhou 18-měsíční záruku.
Vyšší kvalita od Xiaomi iv budoucnu
Společnost Xiaomi plánuje v zvyšování kvality svých smartphonů pokračovat. Teprve nedávno jsme se od Lei Juna, ředitele společnosti dozvěděli, že do budoucích smartphonů plánují investovat nemalé peníze. Investice půjde právě do kvality. Rovněž nás seznámil s tím, že ceny vlajkových modelů od Xiaomi mohou v budoucnu mírně narůst.
MUSÍTE VĚDĚT
Alza zveřejnila ceny Redmi Poznámky 7
Myslíme si však, že vyšší ceny nebudou mít dopad na nižší zájem o Xiaomi produkty. Právě naopak. Zvýšením kvality chce Lei Jun docílit, aby se o Xiaomi produktech nemluvilo jako o levných, ale kvalitních výrobcích za dostupné ceny.