Výprodejový listopad se už naplno rozjíždí a následující dny nás čekají druhé největší výprodeje roku, které všichni známe pod názvem Black Friday. Jedná se o obrovský nákupní svátek, během kterého budou e-shopy chrlit stovky kuponů denně.
S funkcí Sledování ceny ti už neujde žádný kupón
Abys nezmeškal rekordní ceny pro produkty, které máš vyhlédnuté, máme pro tebe skvělou funkci. Nedávno jsme na naše weby XiaomiPlanet.sk a ChinaPlanet.sk implementovali funkci “Sledování ceny”, kterou najdeš v každém cenovém boxu pro příslušný produkt.
Tato funkce hlídá cenu produktu, k jehož odběru se přihlásíš. Jakmile aktualizujeme kupón a cenu, automaticky ti přijde e-mail a ty tedy hned víš, že vyhlédnutý produkt obdržel novou cenu.
Notifikaci posíláme přímo my a to v případě, že se bude jednat o rekordní cenu nebo výraznou slevu po dlouhé době.
Pojďme si ukázat, jak se přihlásíš na sledování ceny. Je to zcela jednoduché a tlačítko pro sledování najdeš v cenovém boxu hned nad hlavní cenovkou produktu.
- Klikni na tlačítko sledovat SLEDOVAT CENU
- Následně se ti zobrazí dialogové okno s výzvou k vyplnění e-mail adresy, zadej e-mail a potvrď dialog tlačítkem POTVRDIT
- A je to, úspěšně si aktivoval sledování ceny pro produkt. Už není potřeba žádné potvrzení.
V mailové schránce se ti po zaslání oznámení následně zobrazí zpráva s názvem produktem, obrázkem, skladem, jeho aktuální cenou a samozřejmě proklikem na článek.
Přes červené tlačítko se dostaneš přímo na článek, kde najdeš novou slevu. Pokud již produkt nechceš sledovat, můžeš se ze sledování ceny samozřejmě i odhlásit. Tlačítko zrušit odběr je na spodku správy.
Neustále se snažíme naše weby zdokonalovat a do nových funkcí investujeme nemalé peníze. Všechno to děláme pro tvé pohodlí, aby se ti přes naše články nakupovalo ještě lépe a jednodušeji. V blízké budoucnosti přidáme další funkcionality, jako například cenovou historii produktu.
Určitě nás sleduj i nadále a odebírej naší novinky přes e-mail. Přidat se můžeš také do naší Facebook skupiny, kde tvoříme aktivní Xiaomi komunitu.