Trh s bezdrátovými sluchátky roste raketovým tempem. Ať už se inovuje po stránce zvuku, designu, výdrže baterie nebo nejmodernějších kodeků, flexibilita používání sluchátek bez kabelů je jedním z největších předností.
Díky bezdrátovým sluchátkům si dokážeš zpříjemnit množství činností, které by sis s kabelovými buď vůbec nemohl nebo by to bylo velmi obtížné. O jednom z předních výrobců TWS sluchátek si dnes něco řekneme.
Xiaomi jako 2. největší výrobce na světě
V tomto článku se zaměříme na poměrně rychlé šplhání se čínského giganta na druhou příčku světového výrobce bezdrátových sluchátek. Obrovskou roli v tomto prudkém růstu hraje právě cenová politika společnosti Xiaomi.

Dříve byl americký Apple monopolem v oblasti bezdrátových sluchátek, což můžeme vidět i na grafu výše. Jak ale jistě víš, ceny produktů nakousnutí jablka jsou častokrát velmi prostřelené ai když samotné produkty jsou kvalitní, nemohl si je dovolit každý.
Tuto „díru“ poměrně pohotově začal plátat čínský gigant, který postupně chrlil jeden model sluchátek za druhým. Taktiku pravidelného vydávání nových modelů si výrobce udržel až dodnes, díky čemuž si vysloužil krásné druhé místo.
Xiaomi si ruku v ruce se svou příznivou cenovou politikou poměrně rychle vybudovalo mezi fanoušky povědomí jako značka s dobrými produkty za nízké ceny. Bylo jen otázkou času, kdy se gigant dostane na přední příčky co se prodeji týká.
V současnosti má společnost Xiaomi až 10% podíl na trhu, přičemž jen před dvěma lety měl Apple kolem 60%. V současnosti si drží americký Apple 35%, No popularita TWS (True Wireless) sluchátek jiných výrobců stále roste.

Je pozoruhodné sledovat, jakým vývojem si prošly bezdrátová sluchátka od čínského Xiaomi. Jednou z největších inovací byla rozhodně implementace aktivního potlačení hluku, díky které si můžeš užívat ničím nerušený hudební zážitek.
Už teď se těšíme, co nám čínský gigant naservíruje nejen v podobě sluchátek. Pokud nechceš žádné novinky ze světa technologií zmeškat, pravidelně sleduj náš web, lajkni naši stránku na Facebooku a přihlaste se k odběru článků do emailové schránky.