Nebylo to tak dávno, kdy byla představena nová vlajková loď společnosti Xiaomi, Xiaomi Mi 8. Upoutala na sebe pozornost nejen svými parametry, ale také výborným vyladěním fotoaparátů. Android smartphone, který jako první přichází s dvoupásmovým GPS, 3D skenováním obličeje a neskutečně nízko položenou cenovkou, se prodal v podivuhodném počtu 1 milion kusů za neuvěřitelných 18 dní!
Tuto zprávu oznámil CEO společnosti Xiaomi, Lei Jun, na sociální síti Weibo. Není divu, že s cenovkou přibližně 390 € se smartphone v úplně prvním prodeji vyprodal za neuvěřitelných 38 sekund.
Takovou prodejnost mu může konkurence závidět, protože Xiaomi si dělá reklamu tím, že poskytuje velmi kvalitní a cenově dostupné produkty a neinvestuje tak do reklam milionové částky. Nutno podotknout, že společnost Xiaomi je "doma" prioritně na čínském a indickém trhu a nepůsobí celosvětově, jak je to v případě konkurence.
Hlavní přednosti Xiaomi Mi 8
- Vlajkový procesor společnosti Qualcomm, model Snapdragon 845 s grafickým čipem Adreno 630
- Duální 12 Mpx fotoaparát s clonou f/1.8 (Hlavní fotoaparát) as clonou f/2.4 (Teleobjektiv)
- Přední fotoaparát s rozlišením 20 Mpx a velikostí pixelů 1.8μm, s podporou umělé inteligence pro hezčí snímky
- 6.21″ AMOLED displej s netypickým poměrem stran 18.7:9 a podporou HDR
- Android 8.1 s uživatelskou nástavbou MIUI 9.5
Fotoaparáty, které porazili i iPhone X
Náročnější uživatelé se shodnou na tom, že Xiaomi v předchozích letech velmi neohúrilo kvalitou svých fotoaparátů. To se ale mění s příchodem Mi 8 a už i v předešlých modelech můžeme bádat, že společnost se z tohoto určitě poučila a začíná aktivně konkurovat i těm největším jménům.
V této domněnce nás utvrdí společnost DxO Mark , Která se zaměřuje na test fotoaparátů - i těch mobilních. Vlajková loď Mi 8 si ve světově žebříčku drží úctyhodné 5. místo se skóre 99 bodů, Tedy nastejno, jako má například Samsung Galaxy S9 +. Odkaz na kompletní recenzi najdeš přímo na stránkách DxO Mark.
Není pochyb o tom, že popularita společnosti Xiaomi nadále stoupá, o čemž svědčí i prodejnost jejich produktů. Uživatelé si tak mohou dopřát kvantum muziky za málo peněz.