Společnost Xiaomi neustále přináší množství výrobků a patří k nejrychleji rostoucí značce v Evropě a také ve světě. Ve Španělsku si drží prvenství jako nejprodávanější značka a dokonce se stala i třetí nejprodávanější značkou v Evropě.
velkolepý nárůst
Podle nejnovější analýzy trhu od společnosti Canalys se Xiaomi stalo třetí nejprodávanější značkou v Evropě. Canalys na svém Twitteru uvádí, že za druhé čtvrtletí 2020 společnost Xiaomi zaznamenala až 65% nárůst, což ji postavilo na třetí příčku mezi největšími výrobci smartphonů na kontinentu.
📱The European smartphone market decline narrows in Q2 2020, as shipments recover slowly from the impact of strict uzamčení. @Jablko posted the Strongest Q2 ever in shipments while @ Xiaomi displaced Huawei to become the third largest smartphone vendor in Europe. pic.twitter.com/dW3xJLPXGL
- Canalys (@Canalys) Srpna 5, 2020
V příspěvku můžeš vidět, že Xiaomi se podařilo z třetí příčky sesadit konkurenčního giganta Huawei. To Xiaomi dosáhlo díky zmiňovanému 65% nárůstu a 17% podílu na trhu.
Huawei má sice stejný 17% podíl na trhu jako Xiaomi, ale také 17% pokles prodeje, což mělo za následek propad na 4. místo. K tomu nepochybně přispěly i problémy, které Huawei aktuálně má se společností Google.
Apple a Samsung jsou dalším cílem
Společnost Xiaomi má neskromný plán stát se nejprodávanější a stejně nejuznávanější značkou v Evropě. Neustálý růst Xiaomi, který je vyšší než u ostatních značek, dělá tento cíl reálným. Pokud bude značka pokračovat takovým tempem, o pár let ji můžeme vidět na prvním místě před aktuálními lídry Apple a Samsung.

Jak můžeš vidět v příspěvku výše, Samsung klesly prodeje až o 31%, Zatímco podíl na trhu je 30%. Přesto si však stále drží první místo.
konkurenční jablko naopak zaznamenal úctyhodný 41% nárůst, s podílem na trhu 21% a obsadil druhé místo v žebříčku.
Úspěch ve Španělsku
Velkým úspěchem pro společnost Xiaomi je fakt, že se za poslední tři měsíce stala v Španělsku nejprodávanější a nejuznávanější značkou. A to i přes hospodářské a zdravotní krizi, která zemi sužuje.
Čas ukáže, jak bude značka profitovat, ale při aktuálním a neustálém růstu je možné, že ji o pár let uvidíme na prvním místě v žebříčku nejprodávanějších značek v Evropě.
Rovněž je možné, že se přebije na silnou pozici iv jiných částech planety, kde si už pomalu, ale jistě buduje zázemí a značka se stává stále známější.