Výrobci předních vlajkových smartphonů často hledají i nejmenší zaváhání pro svou marketingovou kampaň. V minulosti jsme mohli být svědky četných konkurenčních bodů mezi značkami jako Apple, Samsung či Huawei.
???? Chceš tipy k Xiaomi smartphonem? Přidej se do naší FB skupiny.
Svým novým vlajkovým smartphonem se do této skupiny zařadí i čínské Xiaomi. Právě balení nového vlajkového modelu s označením Xiaomi Mi 10 Pro přinese narážku na využívání Google služeb, které chybí konkurenčnímu výrobci Huawei.
Xiaomi rýpe do konkurence
Čínský výrobce Xiaomi jen nedávno uvedl své nové modely Mi 10 a Mi 10 Pro iv globální verzi pro evropské zákazníky. Mnozí si lze takový detail nevšimli, ale oficiálně balení hned pod názvem produktu zdůrazňuje, že uživatel zde v tomto případě najde i služby Google.
Jde konkrétně o nápis, který deklaruje, že tu najdeš aplikace od společnosti Google, které používáš nejvíce.

Tento nevinný nápis je rozhodně marketingovým krokem. Přímý konkurent v podobě smartphonu Huawei P40, resp. P40 Pro v obdobné ceně totiž právě tyto Google služby nenabízí.
Uživatel sice doplácí na obchodní válku mezi Amerikou a Čínou, ale výsledkem je to, že k dispozici je pouze alternativní obchod s aplikacemi Huawei App Gallery, který aplikace od společnosti Google nenabízí.
Xiaomi chce udělat dojem na svých evropských zákazníků i takovou mírně zákeřnou hrou vůči konkurenčnímu výrobci Huawei. Snaha zvýšit prodeje vůči přímému konkurentovi je však velmi silná a přestože v Číně nejsou služby Google až tak důležité, v Evropě jsou velmi často používány zejména na synchronizaci, zálohování a komunikaci.

Právě konkurenční smartphony, které si kromě ceny a vlajkové výbavy konkurují i přítomnými službami budou volbou mnoha uživatelů, a tak Xiaomi nenechává nic náhodě ao zákazníka bojuje i touto cestou.
Co si o aktuální kampani myslíš ty? Klidně nám napiš svůj pohled do diskuse pod článkem.