Trh s nositelnými zařízeními neustále roste. Na vlně popularity tohoto segmentu se veze i Xiaomi, a to hned na jejím vrchu. Podle agentury IDC (International Data Corporation) čínský gigant porazil toho amerického v počtu prodaných kusů za třetí kvartál roku 2018.
Xiaomi jako král trhu s nositelnými zařízeními
90,9%. Takový nárůst prodeje zaznamenala společnost Xiaomi ve 3. čtvrtletí letošního roku oproti tomu loňskému. Za obrovským nárůstem jednoznačně stojí nová generace populárního fitness náramku - Mi Band 3. Nárůstu jistě dopomohla i poměrně rychlá expanze značky do dalších evropských zemí. Xiaomi prodalo ve třetím čtvrtletí celkově 6,9 milionu kusů smart hodinek, Zatímco Apple dodal 4,2 milionu kusů. Xiaomi tak tímto výsledkem získalo až 21% podíl na globálním trhu s nositelnými zařízeními.
Xiaomi Mi Band 3
Snímání tepu, zobrazování notifikací, výdrž 20 dní.
Celosvětové dodávky nositelných zařízení se v průběhu tohoto roku výrazně zvýšily a ve třetím čtvrtletí dosáhly 32 milionů kusů - téměř o 22% více než v předchozím roce. Nárůst pocítila i společnost fitbol, která se s 3,5 miliony kusů umístila na třetí příčce. Čtvrté místo patří další čínské společnosti, a to Huawei, který dodal 1,9 milionu smart hodinek. Pátý skončil Samsung.