Xiaomi má se svým elektromobilem velkolepé plány. Má na to i mohutný rozpočet. Do června letošního roku plánuje prodat 10 000 kusů Xiaomi SU7. Vize společnosti zde však nekončí. Koncem kalendářního roku chce prodat až neuvěřitelných 100 000 jednotek.
Xiaomi SU7 dosahuje rekordního počtu objednávek
Xiaomi SU7 je nejnovějším startupem spoluzakladatele samotné firmy. Do prvního elektromobilu této značky investuje až 2 miliardy eur. O tom, že vše vychází velmi pozitivně, svědčí počet rezervací. Xiaomi se podařilo dosáhnout pohádkového debutu.
25. dubna odstartoval autosalon v hlavním městě Číny, v Pekingu. Xiaomi se této události účastní poprvé od svého vzniku. Xiaomi SU7 přitom patří mezi nejžádanější modely této výstavy. Na začátku se promluvil i samotný CEO společnosti, Lei Jun.
Návštěvníkům vyprávěl o prvním elektromobilu společnosti jako o nejambicióznějším projektu, do kterého se kdy pustili. Před přibližně měsícem se spustil oficiální prodej tří variant.
While it feels like a long time, it's actually only been 28 days since we launched Xiaomi SU7 in the domestic market.
Tento ráno na Beijing Auto Show, I thrilled to share some exciting progress. As of April 24th, we've secured 75,723 lock-in orders. Over 5,000 new… pic.twitter.com/8wAUone7hA
- Lei Jun (@leijun) 25. dubna 2024
Lei Jun tvrdí, že koncem března se podařilo doručit 5 781 jednotek. Dosud bylo zaznamenáno 75 723 objednávek. Čínský gigant tak bude zajímavou konkurencí pro velká jména, jako jsou Tesla nebo BYD. Nadprůměrné množství objednávek je zapříčiněno zejména agresivními cenami.
Velmi pokročilý vůz s vysokým výkonem a prémiovou konstrukcí, který začíná na částce nižší, než 30 000 eur, je velmi konkurenceschopnou nabídkou. Xiaomi SU7 dokáže konkurovat i takovým měnám, jakými jsou Tesla Model 3 nebo Taycan Porsche.
Na Xiaomi Investor Day, já byl thrilled to announce, že lock-in orders pro Xiaomi SU7 bylo překvapeno 70,000 units by April 20th. To meet surging demands, we're ramping up production and aiming to deliver přes 100,000 units this year. pic.twitter.com/UOcjDBfPNJ
- Lei Jun (@leijun) 23. dubna 2024